expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

środa, 14 sierpnia 2013

Kubek MAM Sport Cup 330ml

Jasiek jeszcze zanim skończył rok nauczył się pić z normalnego, otwartego kubka, ale na spacerach nie jest wygodnie co chwilę odkręcać wodę i przelewać do kubka, z którego dziecko ma pić. Dlatego bidon to najlepsze rozwiązanie gdy wychodzimy z dzieckiem na dwór. Wcześniej mieliśmy niekapek innej firmy, jednak dla Jaśka za wolno z niego leciało. Początkowo musiałam mu odkręcać i dopiero podawać, później wymontowałam zawór, który powodował, że kubek przestał być niekapkiem. Jak się okazało Jasiek znalazł wielką frajdę w przechylaniu bidonu i obserwowaniu jak jego nogi i wózek zalewa woda gdy mama nie patrzy... Zastanawiałam się jak będzie przy Sport Cup firmy MAM. Gdy tylko nalałam do niego wody Jasiek wziął i pił. Nie musiałam nic wymontowywać, więc on cieszy się, że może swobodnie pić, a ja jestem zadowolona, że wózek nie jest zalany. Bidon jest wyprofilowany dzięki czemu małe rączki doskonale sobie radzą z jego trzymaniem. Kolorystyka bardzo przyjemna dla oka, córka na placu zabaw zwołała wszystkich znajomych i chwaliła się nowym kolorowym bidonem brata:)

Teraz więcej z mojej strony czyli co nie co o sprawach technicznych. Sport Cup 330ml nie zawiera bisfenolu A (tzw. BPA to związek chemiczny wykorzystywany przy produkcji tworzyw sztucznych, który może powodować pewne choroby). Można go myć w zmywarce - jest to duży plus bowiem nie każdy bidon ma taką opcję, wcześniejszy bidon Jaśka można było myć tylko ręcznie. Łatwo go rozmontować i złożyć ponownie. Posiada przykrywkę dzięki czemu "dziubek" się nie brudzi podczas transportu, ani żadne niepowołane rączki czy obce spragnione buzie nie dopiorą się do bidonu naszego dziecka.

Kubek Sport Cup 330ml w sklepie MAM: http://sklep.mambaby.pl/produkty_butelki_12_miesiaca_mam_sport_cup_330_ml.html








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz