expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

sobota, 25 maja 2013

Na dobranoc czytelnicza zagadka:)

Pomyślałam, że w taki ponury, deszczowy wieczór warto rozwiązać czytelniczą zagadkę ale o niej na końcu.

Idąc wczoraj do biblioteki mówiłam sobie "tylko nie wypożyczaj, żadnej książki bo już i tak cztery leżą na półce i czekają w kolejce". Z takim postanowieniem przekroczyłam z córką próg filii dla dzieci i młodzieży. Aby mi się nie nudziło kiedy Ola szukała czegoś dla siebie, postanowiłam przejrzeć strefę "dla starszych czytelników". Nagle dobiegło mnie wołanie córki: "Mama, wypożyczasz coś?", "Nie, mam co czytać w domu", ale po kilku minutach wędrowałam (dwuznaczność zamierzona) "Z pokorą i uniżeniem" Amelie Nothomb do pani bibliotekarki. Oby nie każde postanowienie tak się kończyło;)

A teraz zagadka: z jakiej książki pochodzi następujący cytat:
" - Jeśli wszyscy ludzie są źli, to tragedia, która pana dotknęła, ma swoje wytłumaczenie - ciągnęła dalej. - Łatwiej będzie panu pogodzić się ze stratą żony i córki. Ale jeśli istnieją też ludzie dobrzy, to pańskie życie stanie się nie do zniesienia - chociaż się pan przed tym broni - bo los zastawił na pana pułapkę, a pan wie, że na to nie zasłużył. Wcale nie szuka pan światła. Chce pan się upewnić, że nie ma nic poza ciemnością." ?

https://www.facebook.com/WozkoweCzytaja





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz